wtorek, 16 lipca 2013

Hejka :-)

Hej !
Mam na imię Ania,Anka,Anucha,Anusia itp.
Mówcie jak tam chcecie :-)
Moimi zainteresowaniami jest rysowanie,taniec,śpiew i wiele innych rzeczy *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dobra to co już mówiła nie ważne...Teraz opowiem wam o moich bliskich i innych rzeczach.:::::
No to tak...Moi rodzice mają na imię Kasia i Jacek,a mój brat Grzesiek.
Moja mama ma 41 lat a tata 47.Grzesiek ma 9,a ja 11.
Mam także braci ciotecznych i jedną siostrunie:
Bracia:
-Adaś ( 15 lat )
-Wojtek ( 12 lat )
-Kuba ( 19 lat )
-Marcin ( 24 lata )
-Mateusz ( 3 lata )
-Kuba 2 ( 17 lat )

Siostry:
-Zuzia ( 1 rok )

A teraz dość już o rodzinie.Opowiem o moich kolegach i koleżankach
Numery w dzienniku ( O każdym moim znajomym opowiem ):
1.Krzysiek:
Jest dość fajnym kolegą.Kiedyś był nie lubiany i poniżany przez wszystkich.
Lubię go na 8/10 %

2.Kamila:
Jest raz miła,a raz wredna.Strasznie się wywyższa. Prawie nikt z klasy jej nie lubi w tym ja :-)Ma ona tylko
jedną koleżankę.
Lubię ją na  3/10 %

3.Kasia:
Jest bardzo fajną i mądrą koleżanką.Daje ściągać,jest bardzo miła i bardzo,bardzo dobrze się uczy :-)
Lubię ją na 10/10 %

4.Ola M:
Jest bardzo chuda i miła.Jest bardzo miła i ją lubię.
Lubię ją na 10/10 %

5.Ola P:
Jest moją przyjaciółką i jest bardzo miła.Daje ściągać i ogólnie bardzo dobrze się uczy :-)
Lubię ją na 10/10 %

6.Miłosz:
Jest moim wrogiem.Ne lubię go tak samo jak reszta klasy oprócz Krzyśka.On bardzo źle się uczy.
Lubię go na 0/10 %

7.Ilonka:
Bardzo miła koleżanka.Bardzo ją lubię.Może nie daje wszystkiego ściągać ale jest ok.Ona bardzo dobrze się uczy.
Lubię ją na 10/10 %

8.Ja !

9.Kondzio:
Jest moim kumplem.Jest miły.Doszedł do naszej klasy.Uczy się nie zbyt dobrze.
Lubię go na 9/10 %

10.Martyna:
Jest chuda i miła.Kumpluje się z numerem 4.Uczy się dobrze...
Lubie ją na 10/10 %

11.Kuba:
Kuba jest wysokim i ładnym chłopakiem.Lubi żartować i uczy się dobrze.
Lubię go na 10/10 %.

Oceny lubienia się:
1-3=nienawidzę
4-5=Może być
6-8=Lubię go
9-10=Uwielbiam tą osobę !

Nienawidzę=2,4,6,10
Może być=nikt
Lubię go=1
Uwielbiam=11,9,7,5,3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zdjęcie i pytanie do was:
obrazek 100

To tyle.
Ania 


2 komentarze:

  1. heh fajna notka.
    Nie widziałam jeszcze takiej. ;)

    Zapraszam do mnie: http://my-magical-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na posta O.o ;) zapraszam do mnie na bloga xd http://kolorowozakreceni.blogspot.com/search/label/opowiadania%20%3B%29

    OdpowiedzUsuń